Kwietniowe spotkanie Klubu Mam Ekspertek

Uwielbiam proces tworzenia – i moment, kiedy jakiś pomysł na COŚ rodzi się, rozwija, jest testowany i omawiany – jest dla mnie zawsze fascynujący. Kiedy więc mam możliwość w nim uczestniczyć – jest to dla mnie bardzo ciekawą i wciągającą przygodą.

Tak było też podczas kwietniowego spotkania Klubu Mam Ekspertek, kiedy to firma Anek, dystrybutor marki Smily play, zaprosiła do wspólnego stołu mamy-blogerki, by w miłej i sympatycznej atmosferze porozmawiać o produktach. Było to bardzo ciekawe – i mam nadzieję owocne spotkanie.

Mieliśmy okazję zapoznać się z pełną ofertą firmy, w tym licznymi nowościami na 2016 roku – obejrzeć, pobawić się, potestować. Małe M. były w siódmym niebie – przypadły im do gustu zwłaszcza gadające lale o licznych ciekawych funkcjach, a także dziecięca elektronika w postaci tabletów.

Mamie w oko wpadł natomiast ćwiczący precyzję oraz myślenie grający zamek-kulodrom z piłeczkami (Zabawka Roku 2015), Skoczek-Biedronka, rozwijający możliwości ruchowe dziecka, eleganckie pianinko oraz zabawki dla najmłodszych – wesołe kostki oraz zawieszki edukacyjne. Najbardziej spodobała mi się natomiast obecność w ofercie produktów z naturalnych materiałów, po które najchętniej sięgam: uwagę przyciągnęły estetyczne, kolorowe i porządnie wykończone drewniane układanki oraz przeplatanki.

DSC_6361DSC_6364DSC_6367DSC_6368DSC_6369DSC_6374DSC_6376DSC_6378DSC_6379DSC_6380DSC_6381DSC_6382DSC_6384DSC_6387DSC_6389DSC_6390DSC_6391DSC_6393DSC_6398

Leave a Reply

